.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصناف کشور:سودجویان عامل اصلی گرانی برنج

سخنگوی شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه برخی از سودجویان عامل اصلی افزایش قیمت برنج در بازارهای داخلی هستند، تصریح کرد: کمبودی در زمینه برنج وجود ندارد و برخی از افراد سودجو با ایجاد نگرانی در اذهان مردم، عامل نوسان قیمت در بازارهای داخلی هستند.

قاسم نوده فراهانی با اشاره بر اینکه برنج بیش از نیاز در کشور موجود است، تصریح کرد: مردم نباید هیچگونه نگرانی در این زمینه داشته باشند چرا که سودجویان با استفاده از شرایط موجود (خشکسالی و ... ) تنها با ایجاد یک جو روانی بستر را برای افزایش قیمت و احتکار بی رویه برنج فراهم کرده اند.
این مسوول صنفی با بیان اینکه در تنظیم بازار تنها وزارت بازرگانی مسوول نیست، اظهار داشت: در تنظیم بازار، وزارتخانه ها و نهادهای مختلفی دخیل هستند که یکی از آن ها وزارت بازرگانی است.
وی ضمن تقدیر از عملکرد وزارت بازرگانی در تنظیم قیمت کالاها در ایام نوروز گفت: اگر تلاش وزارت بازرگانی و تعامل مناسب با مجموعه اصناف کشور نبود، قیمت میوه در این ایام دچار نوسانات زیادی می شد.
فراهانی تصریح کرد: تعامل وزارت بازرگانی با اصناف در دولت نهم جهش مناسبی بوده به طوری که بسیاری از امور مربوط به اصناف از جمله برگزاری نمایشگاه ها، نظارت و کنترل بر قیمت ها و ... به اصناف واگذار شده است.
سخنگوی شورای اصناف کشور افزود: از آنجایی که نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه ها از سوی اتحادیه های مربوطه چندان تاثیرگذار نبوده، وزارت بازرگانی این مسوولیت را به مجامع امور صنفی واگذار کرده است.
فراهانی اذعان داشت: هم اکنون مجموعه نظارت و بازرسی اصناف با همکاری بازرسان سازمان های بازرگانی در حال فعالیت بوده و در آینده نزدیک با تقویت بازرسی اصناف، کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفان ساماندهی خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.